Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 12,99 €
Massive Verluste für CDU CSU und SPD, die Rückkehr der FDP und der Einzug der AfD in den Bundesta...
Do video games cause violent, aggressive behavior? Can online games help us learn? When it comes ...
Do video games cause violent, aggressive behavior? Can online games help us learn? When it comes ...
This volume offers the latest research findings on online gaming, social forms of gaming, identif...
This student-friendly book provides an accessible overview of the primary debates about the effec...
Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 59,40 €
Der Online-Journalismus war lange Zeit eines der großen Modethemen in der Medienbranche. Mit dem ...
Die Journalismusforschung kann auf eine lange Tradition empirischer Forschung zurückblicken: Ob G...
Expanding on the work in the volume Multiplayer, this new book explores several other areas relat...
Wer sich mit Medien und Kommunikation beschäftigt, betrachtet meist unterschiedlichste Ebenen: Gr...
Der Band vermittelt ein eindrückliches Bild vom Stand der Auslandsberichterstattung im deutschen...
Die Medienwelt ist von einem rasanten Wandel geprägt: Virtualisierung, Individualisierung, Kommer...
In the past decade, digital games have become a widely accepted form of media entertainment, movi...
This student-friendly book provides an accessible overview of the primary debates about the effec...
Das Thema 'Spezialisierung im Journalismus' wurde 2006 bei der Jahrestagung der DGPuK-Fachgruppe ...
In the past decade, digital games have become a widely accepted form of media entertainment, movi...
Wenn man mit der Fertigstellung eines Buches nicht so zügig vorangekommen ist, wie man wollte und...
Onlinejournalismus galt lange Zeit als ein Hoffnungsträger für die krisengeschüttelte Medienbranc...
Who makes the news in a digital age? Participatory Journalism offers fascinating insights into ho...
Who makes the news in a digital age? Participatory Journalism offers fascinating insights into ho...
This book explores how the Covid-19 pandemic triggered profound changes in the practice and consu...
This book explores the profound impact of the Covid-19 pandemic, framing it as a 'critical moment...
Computerspiele sind ein wichtiger Bestandteil der digitalisierten Medienkultur der Gegenwart. Sei...